Menu

Servis Vivo telefónov

Oprava Vivo mobilov

Oprava Vivo mobilov
Poškodený displej Vivo mobilu- Ak máte poškodený displej, jediným riešením je jeho výmena. Kontaktujte nás, kde vám Vivo mobil opravíme.

Zlomený port USB - Ak máte zlomený port USB, skúste použiť bezdrôtové nabíjanie alebo kontaktujte náš servis, kde vám zariadenie zoservisujeme.

Problémy s hovorom - Ak máte problémy s hovorom, skúste skontrolovať sieťové nastavenia a uistiť sa, že máte dostatočné signál. Môžete tiež skúsiť reštartovať zariadenie alebo vymazať cache a dáta z aplikácií, ktoré súvisia s hovorom.

Znečistená alebo poškodená kamera - Ak máte problémy s kamerou, skúste ju očistiť jemnou hadričkou. Ak to nepomáha, môže byť kamera poškodená a musí byť vymenená. Kontaktujte Slovit servis pre opravu zariadenia.

Nízka výdrž batérie - Ak máte problémy s výdržou batérie, skúste znížiť jas displeja a vypnúť funkcie, ktoré nepoužívate, ako napríklad Bluetooth alebo NFC. Tiež môžete skúsiť vymazať cache a dáta z aplikácií, ktoré príliš spotrebúvajú batériu.

Pomalé otváranie aplikácií - Ak máte problémy s pomalým otváraním aplikácií, skúste vymazať cache a dáta z aplikácií alebo aktualizovať ich na najnovšiu verziu. Môžete tiež skúsiť reštartovať zariadenie alebo vymazať nevyužívané aplikácie.

Zaseknutie zariadenia - Ak sa váš telefón zasekne a neodpovedá, skúste držať tlačidlo napájania a tlačidlo zvýšenia hlasitosti súčasne až kým sa neobjaví logo Vivo. Potom uvoľnite tlačidlá a zariadenie by sa malo reštartovať.

Problémy s nabíjaním - Ak máte problémy s nabíjaním, skúste skontrolovať káble a adaptéry, ktoré používate. Tiež môžete skúsiť čistiť port USB zariadenia alebo použiť iný adaptér.

Nedostupné GPS pripojenie - Ak máte problémy s pripojením GPS, skúste skontrolovať, či máte zapnutú GPS a uistiť sa, že máte dostatočnú batériu. Môžete tiež skontrolovať, či máte najnovšie aktualizácie pre systém Android. Ak problém pretrváva, skúste resetovať sieťové nastavenia na vašom zariadení.

Nedostupné Wi-Fi pripojenie - Ak máte problémy s pripojením k Wi-Fi, skúste skontrolovať, či máte správne heslo a uistiť sa, že Wi-Fi sieť je k dispozícii. Môžete tiež skúsiť reštartovať zariadenie alebo resetovať sieťové nastavenia.

Ak máte problémy s nedostatkom miesta na úložisku, skúste odstrániť nepotrebné súbory a aplikácie alebo presunúť ich na externé úložisko. Môžete tiež vymazať cache a dáta z aplikácií, ktoré príliš veľa miesta zaberajú na mobile Vivo.

Najbežnejšie opravy Vivo telefónov

Najbežnejšie opravy Vivo telefónov
Oprava - výmena dotykového skla Oprava - výmena sluchátka
Oprava - výmena LCD displeja Oprava - výmena SIM čítača
Oprava - výmena nabíjacieho konektora Oprava - výmena tlačidiel
Oprava - výmena mikrofónu Oprava - výmena batérie
Oprava - výmena krytu telefónu Oprava - výmena reproduktora
Oprava po poškodení vodou Oprava - výmena elektrických súčiastok
Oprava - výmena kamery Oprava softvéru telefónu

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Objednávka servisu cez Kuriéra

Zariadenie riadne zabaľte do krabice. Kuriér Vás bude kontaktovať.

Cena prepravy kuriérom tam aj späť je spolu 9€ (pre Televízory 19€)

TV musí byť zabalené v krabici aj s polystyrénmi

Kontrolný kód

i
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať